HTML

Webshopper

Magyar internetes áruházak tesztje a laikus vásárló szemszögéből.

Friss topikok

  • Bővíz László - JUEX: Most megjelent, akkor nem szóltam :) (2009.10.26. 22:12) Köszöntő
  • betumix: Sziasztok! Én pont ennél a cégnél dolgozom, mint értékesítési vezető. Tetszett a teszt! Reméltem, ... (2009.10.11. 18:27) Bélyegző készítés a neten

Linkblog

HTML

Bélyegző készítés a neten

2009.10.05. 21:03 :: Kosár Batesz

Már itt is vagyok, első hivatalos áldozatom a Betű-Mix bélyegző webáruház volt (címe a lenti képen). Szöveges cégbélyegzőm régóta van, anno valamelyik plázában csináltattam, azonban régóta érlelődött már egy logós bélyegző készíttetése is. Mivel időközben elindítottam blogomat, szinte adta magát, hogy a dolgot az interneten próbáljam elintézni. A Google-ban keresgélve több webes rendelést (is) lehetővé tevő céget találtam, amelyek nagyjából ugyanazokat az ismert márkákat (Colop, Trodat stb.) kínálták hasonló árfekvésben. Tekintettel arra, hogy egy párezer forintos termékről van szó, nem éreztem késztetést, hogy Excel táblás ár-összehasonlítást végezzek (amúgy sem szoktam), az viszont érdekelt, hogy a bélyegző on-line testre szabását ki hogyan oldotta meg. Nagyjából 3-4 weboldalra keveredtem el, és ahogy az internetezők 99%-a, én sem adtam túl sok időt nekik a meggyőzésemre: ha 10-20 másodpercen belül nem találtam meg, amit akartam, vagy az oldal valamiért nem volt szimpatikus, már odébb is álltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

Villám-piackutatásom során bukkantam a Betű-Mix weboldalára is, ahol már első ránézésre is jóval szofisztikáltabbnak tűnt a bélyegző tervező modul. A kevésbé komplex oldalakon a testre szabást egyszerű szövegbeviteli mezőkkel oldották meg (1. sor, 2. sor stb.), vagy esetlegesen fel lehetett tölteni emblémát is, de valahogy hiányérzetem volt. A Betű-Mix ezekkel szemben egy „amit látsz, azt kapod” pecsét szerkesztővel rendelkezik, azaz a logó feltöltésétől a betűtípus és betűméret kiválasztásán át a szöveg igazításáig számos paramétert be lehet állítani, a pecsét grafikus előnézete folyamatosan frissül, a kész minta pedig PDF fájlként le is menthető. Miután anonim módon percekig eljátszottam a pecsét-tervezővel, úgy döntöttem, hogy a remekművet meg is rendelem, amit előzetes regisztráció nélkül (!) meg is tehettem. Külön meglepetés volt, hogy az árat nem növelte szállítási költség (Budapesten belül legalábbis), ami ugyebár leginkább az olcsóbb vásárlásoknál szokott „fájni”. A rendelésről nem túl bő lére eresztett e-mailes visszaigazolást kaptam, ami minden lényeges adatot tartalmazott. Annak ellenére, hogy nem egy az egyben polcról levehető termékről van szó, a csomag már a rendelés másnapján megérkezett légpárnás borítékban, klasszikus postai utánvéttel, szabályosnak tűnő számlával. A bélyegző természetesen jól pecsétel, de ez talán nem meglepő, igazából ebben eleve nem láttam kockázatot.

Utólag gondolkodtam - érdekes, hogy a cég nem kért előrefizetést (pl. bankkártyával), annak ellenére, hogy végül is 1-2 órát biztos elöltöttek a bélyegző testre szabásával, de ekkor eszembe jutott, hogy az internetes fotókidolgozást sem szokás előre kifizettetni és még sorolhatnánk. A bizalom tehát kétoldalú, nem csak a vevőknek kell bíznia a webshopokban, hanem a webshopoknak is a vevőkben...

4 komment

Címkék: webshop webáruház bélyegző betű mix

A bejegyzés trackback címe:

https://webshopper.blog.hu/api/trackback/id/tr21430111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezoteriannamari 2009.10.06. 13:51:53

És ezt már láttad?

Én náluk rendeltem, náluk tényleg azt látod, amit rendelsz, választhatsz egy csomó betűtípusból, tölthetsz fel grafikát, és van 2 órán belüli kiszállítás is. Nekem hamarabb megérkezett, mint az ígért 2 óra.

Ez a honalpjuk:
www.belyegzoexpressz.hu

Ez a webáruházuk: belyegzoexpressz.utypia.com

Blogjuk is van. Ráadásul érdekes.

Kosár Batesz · http://webshopper.blog.hu 2009.10.06. 20:55:28

@ezoteriannamari: rápillantottam, igen, hasonló a pecsét-szerkesztőjük, az is lehet, hogy ugyanaz a szofter fut alatta. Nekem kicsit lassú volt az oldal, de lehet, hogy nálam volt a hiba. Bélyegzőre egy ideig nem lesz szükségem, de hátha valaki kipróbálja. :)

betumix 2009.10.11. 18:27:34

Sziasztok!
Én pont ennél a cégnél dolgozom, mint értékesítési vezető. Tetszett a teszt! Reméltem, hogy jól használható az áruházunk, és főleg örülök, hogy jól működik a COLOP bélyegző:) és elégedett az ügyfél. Kell ennél több?? Mert miért is ne működne jól, hiszen tényleg e két márka vezeti az eladási statisztikákat. Na jó, a COLOP itthon jobban:). Visszatérve az árakra. Úgy gondolom, hogy nem vagyunk sem olcsók, sem drágák. ISO 9001 minőségirányítási rendszerünk van, így tartanunk kell a minőséget, amit egy vevő mindig elvár. Várja is el, hiszen néha-néha beszivárognak olyan ellenőrizhetetlen bélyegzőmárkák,hogy ki tudja milyen az alapanyaguk. Többször jártam az osztrák COLOP gyárban, ahol eszméletlen minőség ellenőrzések vannak! Mi, mint Betű-Mix Kft. ezt a csúcsminőséget választottuk. Jómagam 1991 óta foglalkozom a COLOP bélyegzőkkel. Ha valaki ismeri a sikertörténetét, akkor az én vagyok. Természetesen hiába a jó termék, ha nincs hozzáadott szolgáltatás. Jaaa, és nem egy szoftver hajtja az említett másik cég webáruházát:) Kőkemény "csata" folyik a két cég között, de a másik cég vezetőjével - ha esetleg valami problémánk van egymással - mindig megbeszéljük a tiszta üzleti etikát. Szívesen válaszolok, ha kérdésetek van. Örültem, hogy megismertelek benneteket!

Bálint Attila
süti beállítások módosítása